respektujeme individualitu každého dítěte připravujeme dětem rozmanité činnosti založené na přímých zážitcích tak, aby si mohly volit to, co je zajímá ( prožitkové učení ) využíváme situací, které se v průběhu dne v MŠ vyskytnou a poskytují dítěti vzory chování, postojů ( situační učení ) učitelka je stále mezi dětmi, během dne je jejich průvodcem, který probouzí aktivní zájem a chuť dívat se kolem sebe, naslouchat, objevovat vytváříme podmínky pro individuální či skupinové činnosti dbáme na vyvážený poměr spontánních a řízených činností při plánování vycházíme ze Školního vzdělávacího programu, z evaluačních činností, z potřeb, zájmů a nápadů dětí i jejich rodičů seznamování s anglickým jazykem zapojení do mezigeneračního projektu „Povídej“ a „Přečti“ společnosti Mezi námi o.p.s. zapojení do projektu „Celé Česko čte dětem“
Vyhledat další zařízení v okolí
Komentáře